lushhh

Blev lite mys ändå på loveday ;) vi åkte hem till var och en för att äta, jag ville ha köttfifan och han ville ha carbonara såå ;) Sen åkte vi till ica och köpte lite götta och sen hem till linus och la oss ute i jacuzzin, så mysigt att ligga i hans famn och bara prata ut, se stjärnorna över sig ! alltså det är så himla romantiskt så det finns inte.
Tänk vad kul om man var ett gäng som satt där och förfesta typ, as nice ju :D

Nu testar vi lite grejer från lush kom vi köpt idag. Jag är ju ett stoooort fan av lush och har nog ALLA grejer haha! Idag blev det ett balsam som luktar citron, en tvål till honom som tar bort orenligheter (verkar superbra) och så en ansiktskräm. Ska nog svänga förbi där imorn med Wallin med så får hon tipsa om mera grejer haha, älskar lush!!

Nu ska vi lägga oss i sängen, jag är så himla trött så jag kommer nog somna direkt haha (: '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0