Min dröm ..

Ligger i sängen nu, kom precis hem från skolan. Älskar fredagar, så jävla sköna haha! Efter skolan kom Älskling och hämtade mig och Patricia , så åkte vi hem till henne och hämtade 80 muggar så köp nu era sötfisar ! Leverans till dörren om det är så hahah!
Ikväll får vi se vad det blir, har saknat att sova hos linus mamma (så mysigt där haha :) så vi ska väl sova där, MEN jag har tre kartonger muggar att bära på, samt att jag inte vet någon som kan skjutsa mig och Josse till valbo imorgon. gahh .. linus ville inte, mamma ska skjutsa louise och malin så jaa.. får väl ta buss haha.
Vi ska alltså stå i valbo köpcentrum lördag-söndag (keep it cold) och sälja våra bästa muggar!!!!!
be there


sötjoss och jag ;D wooho i ettan!! föresten, fatta va NICE att vi tar studenten nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0