pössssssss

Var skittrött när jag skrev inlägget igår så börjar om !

Runt 10 kom jag och Josse ut till köpis, ställde upp bord, muggar och allting. Sen ba, jaha , helt tomt på folk och alla var så otrevliga. Trodde iaf att det skulle gå lite bättre :) Satt och räknade timmarna, minuterna, sekunderna typ. 7 timmar stod vi upp. 7 jävla timmar. Sen fick vi äntligen åka hem, linus hämtade oss och skjutsade hem henne, sen mig . tack älskling <3 sen åkte jag och linus till pappa och nina, och det fanns ingen parkering där (han bor i höghus) så var det en parkering som var helt igen snöad och SJÄLVKLART ska linus ställa sig där.  vi åt iaf massa god mat, åh vad mätt jag blev :D
Sen eftersom linus kört fast skulle vi alla gå ut och putta på bilen, tog ju ett bra tag haha! Och jag tog i som en jude och raaamla när bilen åkte iväg, åh haha !

Kom hem och låg och pratade massa, var så himla ledsen och uppriven igår, usch .. tack älskling för pratstunden iaf :)
Såg på bara Bea när vi kom hem och dne är så pinsam, alltså jag skäms när jag ser den hahaha ! Linus somnade som valigt också och jag somnade framför datorn , nice!


NU har vi precis åkt och köpt frukost, fraller och youghurt mumsit :D vi ska till linus släkt sen och fira bengt tror ja, kommer inte ihåg va han heter;)¨¨sen ska vi prata om gotland med, vi åker troligen dit nästa helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0