puss på mina bästa

Tjena bögar!
har inte skrivit på länge och nu har tiden har varit mitt förhinder även denna gång.
Kan väl dra en snabbis om vad som hänt.

I onsdags åkte vi SPEare till stockholm, vi besökte Ericsson Kista och fick sju timmar håltid till att shoppa. Jag som var så inställd på att handla ihjäl mig hittade ett par jeansshorts.... för 99 kr. Mer eller mindre kul. Sen gick vi på Hamlet på stadsteatern med Gustaf Skarsgård i huvudrollen. Var bra mycket bättre än vad jag trodde, faktiskt. Bussresan hem var så jävla rolig, vi planerade studenten , eller ja brännboll och vattenkrig! Sen drog vi upp de aquard jellyfish med hahah, så jävla roligt! ;) Kom hem runt halv ett älskling hämtade mig. Tack:)

Igår var jag så fullkomligt less så det finns inte, ville bara stanna hemma.. Skola, körlektion och träna stod på schemat. De två förstnämnda blev det, men inte det sista. det visade sig nämligen att jag tappat bort mitt friskiskort och busskort. Kunde inte ta mig till friskis alltså. Och i tisdags bokade vi oss till Ki box på torsdagen men det måste ha blitt en missuppfattning för hon bokade oss på tisdagen så vi fick naturligtvis en varning. Inte min dag. Somnade iaf bra och sent..

Imorse så tog jag det lugnt, gick upp tidigt med linus (6) och när jag skulle låsa dörren kom ja g på att linus hade nycklarna. Då satt jag mig ner på golvet och bara skrek, alltså jag orkade inte mer vafan, allting gick fel haha.. Skolan gick fort iaf! Åkte och solade med linus, sen till stan och shoppa lite (ja jag vet) sen käka vi lunch :) mysigt! Åkte till pappa med och vi håller tummarna för att vi får hälsa på jobbet imorn, kulis :D

Nu på kvällen har jag varit ute och gått med mina två närmsta vänner, nämligen sara och johanna. Vi tog en prommis på två timmar och bara pratade ut. Nu har vi braaaa planer men det är top secret, men den 13/3 får ni veta !

''
Tack för att du finns älskling. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0