SHUT UP AND DRIVE

Till att börja med så hoppas ja att ni är sugna på att köpa de nya glasen, de kommer bli awesome! Massa beställningar på g redan, woho ..

Drog och tränade direkt efter skolan, var så jävla hungrig och så hitta jag 30 spänn i fickan (YES!!!) men, så kom jag på att jag glömt vattenflaska så jag fick köpa en vattenflaska för 27 spänn haha! vafan :D
Skulle träna med idis men hon missa bussfittan, rawr.. tycker inte om x-trafik för fem öre jag, skulle spotta på deras grav faktiskt. Kissa lite med.

Nu sitter jag hemma hos älskling, vi sitter med varsin dum-burk och inväntar paradise. jag är så hungrig så jag dör snart så blir nog någon varm macka nu, smarriiigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0