solhörnan

Har precis ätit, muuums.. Fiskgrejs, så himla göttans med nyttig mat lala ! ;)
Efter körlektionen (som gick awesome!!) hämtade min fina älskling mig och vi åkte till solhörnan där det skulle vara gratis solning. Tyvärr så hade de "slutat" precis när vi kom dit men jag ringde han som äger placet och han fixa att vi fick sola gratis så länge vi ville så skulle han skicka pengar till mig. Men solariumet där är så jävla grymt så man klarar inte av att ligga längre än en kvart, så ja vi solade typ en kvart var och båda är så bruna och fina nu såååå :)

Nu är jag så mätt så jag ska lägga mig i sängen och vänta på att baby kommer, sen så blir det säkert massa mys, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0