this is how we dooo it..

Usch vad mätt jag är! åt jättegod middag, kött och pommes (Naturligtvis messt sallad;)) sen lasta vi in alla kartonger i bilen och åkte till ica och köpte godis. Det är ju hockey ikväll ! Vi ska sitta i bastun med tvn på och mysa till de :)
Sen ska vi nog ha lan hahaha alltså det är så mysigt när båda sitter med varsin dator , fett nääjjsss :D

Upp tidigt imorn men det går säkert bra i valbo, kom dit allihopa ! jag och min fina vän josse ska stå :D och på söndag ska linn och josse stå !

och vill ni veta nå awesome !!?!??!? Bosse har fixat en röd caaaaaaab till mig och linn (säkert ngn mer) på studenten, ASSÅ FATTA VA KUL!!!!!!!


i precis den här kommer vi sitta och skrika om tre månader, förstå vilken GRYM känsla !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0