Till dig älskling!



Alltså, kärlek måste vara det bästa som finns. En känsla som upprymmer all tomhet i kroppen och en känsla som bara genom att tänka på den ger mig ett glädjerus genom hela mig, från topp till tå. Det må låta som en klysha men dagen jag träffade dig, Linus, var den bästa i hela mitt liv. Enda sen dag ett har du varit där och stöttat mig, i med och motgång, jag har alltid vetat att jag har dig vid min sida. Jag har gjort många misstag och jag beundrar dig över att du fortfarande är med mig. Det kommer jag alltid att beundra dig för.
Jag kanske inte är världens bästa flickvän, jag har mina brister och jag har många dåliga dagar, kanske för många. Jag kan skrika på dig, gråta över dig och jag kan vara så himla sur över småsaker. Men ändå så står du ut med mig!
Jag uppskattar all kärlek du ger mig och jag uppskattar all omtanke du skänker till mig. Jag har aldrig mått såhär bra som jag gör med dig. Du har lärt mig att tycka om mig själv, att acceptera mig själv mer eller mindre och att ha tro på mig själv. Du får mig att se på saker ur en annorlunda synvinkel och du gör mig så himla lycklig.
Jag har aldrig trott på någonting så mycket som jag gör på våran kärlek. Jag ser en framtid för oss, och jag vet att den kommer att fulländas i all tids evighet. Jag vet att det alltid kommer att vara du och jag, linus och wiktoria. Jag bara vet det. Jag kan inte annat än att fnysa åt andra som säger att man aldrig kommer att hålla ihop livet ut, för jag tvivlar inte det minsta lilla på det, älskling. Jag vet att vi kommer att vara tillsammans livet ut, och det tror jag beror på att vi känner varandra så bra. Vi öppnar oss för varandra hela tiden, jag tror att du vet allt om mig och jag är säker på att jag vet allt om dig. Allt från din barndom tills idag. De timmar vi spenderar dag efter dag på att prata med varandra är så himla betydelsefulla för mig. Jag älskar att öppna mig, att diskutera mina brister till att jag har slitna hårtoppar. Jag ÄLSKAR det! Jag blir glad när alla säger att vi passar så bra tillsammans och att vi faktiskt kommer att hålla ihop livet ut.
Jag vet inte hur jag ska med ord förklara min kärlek för dig, för jag hyser sådan stor uppskattning, beundran och trohet för dig. Jag vill bara att du ska veta att du har gjort mig till den jag är idag, jag vågar inte ens tänka tanken på hur jag skulle mått idag utan dig vid min sida. Jag älskar dig. Tack. Tack för att du alltid finns här, och tack för att du alltid och förevigt kommer att vara min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0