Tisdag morgon

Godmorning !
Jag gjorde filosofi uppgiften igår (som vi skulle göra idag egentligen) så därför är jag hemma och ledig idag, wohoo !!
har precis tagit en tripp till ica för att köpa frallor, youghurts och lite brämhults juice. Jag älskar verkligen dom mornarna då man börjar dagen precis på dem man är sugen på, jag gör det! Tror att det blir en perfect day idag, känns som det. Dagen började bra, underbart väder, ska ta en prommis in till stan och köra ett medel pass, sen får jag heeeela kvällen med min älskling =) Precis som alla andra kvällar iofs men ändå;)

Sen blir det nog tidig kväller, för vi ska till stockholm imorgon halv 9 tror jag? Ska på studie besök på Ericsson i Kista och sen får vi 7 timmar fritid, och sen en teater. Sounds nice, ska shoppa massaaaa, haha ne men vill ha nytt som ingen annan har och härmas :)


Kommentarer
Postat av: elin

SNART ÄR DE KRYSSNING :D

2010-02-26 @ 14:58:35
URL: http://elligirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0