vill ha sommar

Gooodmorgon!
Tro inte att jag vakna nu för , för en timme sen gick jag upp med älskling. Förstår inte varför han ska upp så himla tidigt, alltså han börjar jobba sju och åker kvart i, så går han upp sex för att äta frulle? vafan haha. Jag går upp en halvtimme innna och då äter jag, sminkar mig OCH väljer kläder! gash..

Idag är de en relativ kort dag iaf, skönt. Sen ska jag hem och vara barnvakt åt snuttan :) ska kanske sola med johanna med men alltså de suger så redigt där på källan så vi får se hur de blir med det, kanske spar mig till söndag och drar på lennarts :)  Vi får se hörru!


och min smärta i magen går inte över än eller :/ de känns typ som mensverk/kramp? vad tusan kan det vara?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0