yöö

Behöver kanske inte säga så mycket om de tidigare inlägget, de som vet vad det handlar om är mina närmsta vänner som ligger varmt om hjärtat.

Idag har det bara varit en dryg bakis dag, har inte mått nå bra alls och tanken på igår gjorde mig ännu mer illåamående, förstår fakiskt inte. Sov till två ungefär och har inte gjort ett piss på hela dagen, bara njutit av varandras sällskap, sånt älskar jag!

Nu har vi nyss gjort oxfile och pommes , grönsaker och hemmagjord bea, mums vad gott det var :D fast det tog ett tag innan vi fatta vad vi skulle göra, thomas och wilma bara stog och skratta haha ;) äh man lär väl bjuda lite på sig själv haha, varken jag eller linus kan laga mat så vi behöver ju all träning vi kan få.. hahaha


Kommentarer
Postat av: Johanna

va söt du är!:)

2010-02-10 @ 14:50:17
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0