And off we goooo ..

Blev jobb idag igen, satan i gatan vad det var roligt efter lunch! Var nog en utav de roligaste dagarna på volvo iaf :) Dannex2, jocke och patrik är världens glädjespridare, fan vad roligt det är!

Slutade en timme tidigare idag(eftersom det är röd dag imorn) så det var ju nice :) Åkte hem, slumra till i en och en halv timme !!! sen gick jag till älskling direkt, nu är han och bastar och jag sitter fint här och väntar haha. Nej men jag börjar känna mig krasslig och det är inte sååå bra att basta då :) Linus är också helt förkyld , stackarn. Men han tror att han är viking, väntar bara tills den dagen jag kan säga "vad vare jag sa??" ;)

Imorgon så ska jag sova ut, uscha är helt slut. Fin rimning där. Sen ska vi åka och sola, börjar tappa färg heeelt totalt nu, sen åker jag nog till pappa en snabbis för jag vill ha mina grejer sedan bomhus. Pretty long time ago alltså, kul att se vad det är för grejer. Dagböcker och sånt där smaskigt, ska bli kul!




Någon mer än jag som saknar värme och sol? GIVE ME !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0