Bless the broken road ...

Stannade hemma ifrån skolan idag. Jag somnar runt 4-5 på kvällarna. Mina tankar flyger i väg och vips så är klockan halv fem. Vet inte hur jag ska kunna somna snabbare, eller kunna sluta tänka.
Men jag blev väckt av linus runt halv elva, han tyckte inte att jag behövde sova mer, haha ;) Käka frulle och så, as goood frukost idag mums, asgott bröd med fil+banan+musli !!! lätt en ny tradition hah.

Åkte ner på stan, köpte en ansiktsmask (måste få bort massa rodnader jag börjar få i ansiktet, gah!) och så köpte älskling en klänning åt mig. TACK! :) Sen åkte vi och solade, blev bra brunis. Ska nog försöka hålla igång med solandet, så jag får lite färg. Skulle ju inte skada med två dagar i veckan iaf :) är så fräscht att vara brun.

Just nu sitter jag och kikar runt på skor, väntar på mamma som ska komma hem. Min söta mamma! Har inte sovit hemma hos mig på bra länge nu, säkert två veckor typ haha.. Saknar det! Men så får de blir när man har en pojkvän som bor varannan vecka hos sina föräldrar och också vill träffa sina föräldrar :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0