Dark knight

Jag och linus åkte ju och sola, gick förbi lennarts och det var stängt. Tänkte att vi tar solhörnan istället. Hade hört att nummer två var det bästa så vi la ner 50 kr för en kvart (skitdyrt), när jag väl ligger där känner jag att det bara tar i ansiktet. Rören för kroppen är AS kalla, så linus fick lägga sig där (vi solade i samma rum för båda ville ha tvåan, så vi väntade på varandra) och sola resten av tiden.
Böt sedan till nummer ett där det var betydligt skönare :) skulle vilja sola varendaste dag, haha så fint att vara brownie..

åkte till däädy och hämtade lite grejer, läste igenom min dagbok och fasiken vad jag skratta. Sen käka vi middag och har precis spelat sekvens med Camilla och thomas, vi vann sista!!! fan vad skönt !

Nu ska vi väl se på the dark knight, han har tjatat i evigheter om att vi ska se batman filmerna. Hoppas dock att han inte somnar nu , fast aa jag vt ju redan att han kommer göra de haha..


Imorgon ska jag på stan med jimmy, ska kika efter lite stuffs och han skulle bjussa på fika och inte tackar jag nej till det eller. blir nog en bra dag imorn!


Kommentarer
Postat av: Eivindmargit

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-03-02 @ 09:33:24
URL: http://eivindmargit.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0