Jobb

Blev jobb idag, är så jäkla fattig nu så det är inte sant. är skyldig mi madre massa pengar med så tänkte jobba in dem, så jobbar jag imorn med så jag får en kosing över till mig själv också. vill ha kläder och skor haha!
Jag somnade så himla sent inatt och vaknade hela tiden, upp klockan sex och säga hejdå till älskling och åka och jobba. Så kommer man dit och hela godset är upplockat och det finns ingenting att göra, haha! jävla dig jocke;)

Men fick fylla på i but, gross och sen kom kvanten med så det blev ju en hel del! Tänkte hela tiden gå hem tidigare men pinade mig kvar till fyra, var bara så jävla seg hela dagen. Ville börja gråta vilken sekund som helst fast de var nog mest för att jag var trött hah ..

Nu har jag preics kommit till älskling, har saknat han såååå jävla mycket idag. Konstigt de där, hur man blir beroende av varandras närhet och inte kan vara ifrån varandra, haha. Men jag klagar inte :) Nu ska vi åka och handla med limps mamma sen blir det mys och film hela kvällen, och vet ni`? Paradise börjar ikväll med !!! lycklig wiktoria


älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0