Så jäklarns mysigt

Vi hade verkligen inget att göra idag, jag satt och kolla på de gossip girl avsnitt jag missat och älskling spelade nå spel, käka lite och åkte till hans mormor och morfar, samt hem till mig och spelade lite spel - sekvens! Det är nog det roooligaste spelet jag  någonsin spelat, haha. Finns tyvärr inte att köpa längre men man kan göra det själv, simpelt!

Åkte hem till limp och bestämde oss för att basta, tände massa ljus, gjorde fruktsallad med glass, hade melon och givetvis keep-it-cold muggarna, kan det bli bättre? inte en chans alltså. Hade på massa ansiktsmaskar, ansiktsskrubb och sånt där tjaffs med och jag har fasiken inte känt mig så len på länge, skitfräscht.

Nu ska vi fortsätta se på disturbia, har aldrig sett den men den verkar grym!! Hoppas den är lång för jag är inte ett dugg trött, fattar inte att det är skola imorgon. Jag har haft ett UNDERBART lov, troligen det bästa hittils, tack vare älskling må jag säga :)


Imorgon blir de full fart, skola, sen träffa ida och ta en fika på något mysigt ställe och prata ikapp allt vi missat, sen blire träning. Kul de ska bli =)




FISRUMPA! puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0