VÄLKOMMEN!

Först och främst så är jag skitglad att massa folk har hittat hit igen, wohoo puss på er :) Sitter här vid datorn och gör inte ett dugg, kikar på massa jobb samtidigt som jag kollar på min fina älskling som slumrar så sött i soffan :) Han och jag har varit barnvakter, bakat kladdis och gjort tjusiga drinkar har jag gjort TROTS jag är magsjuk, kämpigt värre va =) Det var iallafall supermysigt som vanligt, hade tänt massa ljus och såg på massa braiga filmer, det är skönt att ha sådana moments ibland! Se på eva och adam liksom;) Nu ska vi väl göra oss klara för att gå och lägga oss, så blir det paradise om exakt 36 minuter. Verkar spännande ikväll :D Nu ska jag pussa på älskling så att han vaknar till liv :) Hörs imorgon, sov så himla gott =)


Är så himla glad för tillfället, allting svävar på rosa moln och jag är lyckligare än någonsin. Är så tacksam för allt jag får och allt jag har! Jag bryr mig inte ens om att jag är sjuk, allt är perfekt ändå. Och så har jag ju världens bästa pojkvän, så det så.

Kommentarer
Postat av: wilma lundberg

SV: det är bra det! (y)

det har ju blivit en riktigt bra familj när du är med!!:D

2010-01-27 @ 18:30:43
URL: http://kollaenwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0