BAJS

Så besviken på mig själv. Att jag åt den där langosen. Kunde jag inte bara hoppa över?
Jag har missat de 16  timmarna jag skulle fått jobba. 1500 .. för i helvete :'( Jag behöver ju ALLA pengar jag kan få nu. Jag är så jävla dum asså..

Hittade tack och lov mitt presentkort på ticket igår, så nu har jag iaf 2000 i kassan hah.. Jag är inte ett dugg ledsen över att jag måste spara pengar, som jag brukar tycka är tråkigt. Den här chansen, hur många gör det? Hur många åker iväg en MÅNAD eller mer för att bara upptäcka grejer? Vet många som skulle slänga iväg hela sin lön på kläder osv. jag är stolt över mig själv =)

Jag vet inte hur jag ska göra med mary kay. help meee ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0