Close the door and leave your key

Godmoooorning !

Vaknade 10 och tänkte bara ; nää fan. jag skulle ju sola eller nå idag ? men solen verkar inte bestämma sig, det är moln och sol och när jag går ut så kommer molnfittan fram igen.
Åkte ner till apoteket och köpte en grej, glad blidde jag. Ska se hur jag mår idag efter all mat och så, ska INTE stoppa fingrarna i halsen för att jag mår illa. Så de kanske bara är nå konstig grej jag fått i huvudet, eller jag vet inte haha..

Färgade håret igår och det blev gult :) ska ha i silveerschampoo nu och så kom jag ju på LÖSHÅRET!! vafan, lär köpa färg idag dåå :D

Nu håller jag typ på att dö av hunger, men letar efter någon som vill göra nå med mig !! Alltså seriöst jag dör av tristess, någon som vill göra nå ==!=!=`????!!!! VA !!


saknar min mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0