DAGENS LISTA

Dagens humör: Trött, hoppas på att bli kalas glad sen!

Dagens mående: Otroligt lycklig. Men samtidigt lite rädd… Får jag verkligen vara så här glad och lycklig? Får allt verkligen kännas såhär perfekt? Väntar bara på att något tråkigt ska hända.. Känner ni igen er?

Dagens borde: Inte äta nå, haha.

Dagens frisyr: Eftersom jag gick upp för två timmar (sex a clock!!) så har jag inte orkat gjort nå ÄN, kommer nog inte orka göra det heller eftersom jag inte ska göra nå idag;)

Dagens smink: Nadas!

Dagens klädsel: Eh .. morgonrock ?

Dagens planer: Sja ut på en powerwalk nu om någon timme (ligger och drar mig liiiite till) sen förbi ica och köpa frukt, är så hungrig :(

Dagens materiella vill ha: Materiellt, vafan är det.. ge mig pengar så är jag nöjd sen.

Dagens fundering: Om modifast kommer att funka. Hoppas!

Dagens beroende: Hmm, ingenting tror jag. Sängen såklart ..

Dagens tråkigaste: Att jag typ inte har nå plans for today. Vill se på massa bra serier, så det blir nog one tree hill. Har kollat klart på Paris Hiltons nya serie hahah lame, någon som vet om the hills går att få tag i ? :D

Dagens längtan: Längtar såklart efter linus, men även efter mamma och familjen. Längtar bort till nå bra ställe med massa kärlek och fint väder. Längtar tills jag ska tvinga linus att ringa björn, mahaha.

Dagens superlängtan:T to the hailand.

Dagens tidning: fan va tråkigt det känns, men ja, GEFLE DAGBLAD !!

Dagens låt: Africa, tyvärr haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0