I'M DONE

Precis druckit en shake, ska åka till mormor och hämta nå soppor som också ska vara bra. Byter bara ut någon maträtt om dagen, istället för att köra som jag gjorde förr. Sen ska jag fan köpa de där chili burners också :) jag är täägggiii ..

Sitter och väntar på att linus ska komma hem så vi kan åka och handla, åka till mormor sen grilla. Fan vi äter det hela tiden men alltså kött + sallad + potatis är typ det godaste som finns .

Vill bara tacka folk som finns där för mig, alltså vänner som frågar typ hur mår du? varje dag och verkligen bryr sig än att bara höra av sig när man duger för att ha fest hemma, typ. En person som sitter och snackar skit om ens andras vänner med mig, samt gör detsamma bakom min rygg känns helt ärligt inte äkta för mig.  Märker ju verkligen vilka som är ens riktiga vänner hahah.. aja fattar inte att jag ens lagt energi på dig, vill inte ens ha nå med dig att göra ! känns nice, avslutat kapitel i mitt liv och nu kan det bara bli bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0