IMÖRRA

Nää, dt blev inget grillat :( fick ta hamburgare ist, fast ångest mahaha. Men nä, nu ska jag tänka att det är helg och att jag får äta vad jag vill :) grymt glad över att jag inte köpte cheeseballs eller nå som jag skulle gjort i vanliga fall, ist blev det gurka. muuums

Har vart och tankat bilen, varit i fliskär, hos linus mami och handlat nu ikväll, inge större planer haha. Vi skulle åka å se på bio, men vi spar lite :) men alla säger att inception är grmy saaaatte,

Ska hoppa in i duschen nu snart, ska ha silver schampoo i håret runt fem minuter, så det blir extra ljust imorn;D jag längtar supermkt, ska bli så mys och ba komma ifrån en snabbis och sen äta på kanonställe, jag vet redan vaaaart hiihi.. fast lisa gumman får bestämma :D (L)


assåå, är jag knäpp eller ska jag inte ha såhär? VA VA VA VA VA VA VA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0