jobb i flera veckor

Eftersom att jag har jobbat idag har det inte blitt någon uppdatering, givetvis självklart ! försökte gå in från mobilen men det gick inte..
Aja, cyklade fram och tillbaka och har inte suttit en enda stund, bra det :) ska jobba imorn med så fick jag reda på att jag får jobba flera  veckor framöver pga en incident som hänt, as kalas. Blir mycket pengar till thailand :) har räknat att allt kommer att gå på 34 000 så det är ju en del att spara.. men det kommer att bli underbart så det är värt det!! om jag jobbar på volvo tjänar jag en rejäl slant sen har jag extra med mary kay också :)

Eftersom linus mamma fyllde år idag så åkte jag dit och klampa in efter jobbet, svettig som en jude var jag.. fyfan! hoppa in i duschen direkt och sen så blev det tacos med tårta, det var så mysigt. Älskar hans släkt och familj, känns precis som mina :) så otroligt lätta!

Linus skulle tydligen ut och springa med jimmy utan att han sa nå åt mig, så han packa ihop mina grejer sen ba aa nu ska vi dra, haha jahappp .... snäll kille liksom :) aja.

ska försöka sova nu, så jag sover i tid någongång. Är vaken till två-tre på nätterna och det suger big time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0