okej, äckligt inlägg ?

Enda sen typ i mars, så har min mage varit åt helvete. Jag åkte upp för grymma smärtor i njurarna (eller blindtarmen , typ ) och de sa att det var irritabel tarm, okej sa jag. de skicka hem mig för att läsa om det och såg att jag kunde ändra min kost lite och stressa mindre. Det första gick något att göra åt, inte det andra ..
Sen efter ett tag börja jag bajsa efter varje gång jag käkade, varje gång. Åkte till hälsocentralen och jag hade inte bajsat på en dag när jag kom dit och jag fick medicin för förstoppning, happpp nice  ?

Det la sig ett tag efter studenten, men fortfarande bajsar jag minst 2 ggr per dag. OCH nu, efter vi var i ockelbo på marknad, så spyr jag också efter varje mat jag äter. Äter jag frukost så spyr jag, äter jag middag så gör jag det. Alltså vafan? As konstigt. Mår jätteilla efter chips så det kan jag inte äta, tänkte att ja men det är ju ganska fett? jag mår ju inte AS illa efter middagen, på samma sätt som jag gör med chipsen, jag känner liksom att jag mår illa och jag måste stoppa fingrarna i halsen haha.

alltså vad kan det vara? jag har kollat laktos  och det där, det är det inte. Det är inte gallan för det har jag kollat upp med alla sympton. Jag är  inte gravid för det har jag också, eh kollat. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0