PEPP

Äntligen klar med dagens grejer ,haha. Ska bara skjutsa mamma och dem till båten så är jag heeeelt alone. Eller ja, bäbis också men det är nice.
Han kommer väl snart, då blire grillis. Kroketter skulle han ha minnsan, fy bubblan. hoppas han offrar sig för mig ngn gång, fast de tror jag inte då dt gäller mat hah.

är aaaas sugen på att göra nå roligt, är jätte pepp. fast alla ska festa idag och jag har ingen dricka och vill parta imorn, åh... äh det löser sig väl .. :) sugen på filmkväll eller film-maraton, hannah montana !!! blivit besatt. okey, lite töntigt om man är 19 bast men hallå hon är ju grym.


mysig bild på lull som jag tog för något år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0