rosens

Gör ingenting från typ halv sju till halv åtta, funderar bara men hallå johanna brukar ju alltid ringa i god tid innan vi ska någonstans (vi skulle va där åtta) så blir klockan kvart i och jag tänkte bara ge meeeee fan på att hon sover haha, ringde henne åtta och hon vakna ju i panik. hallååååhh ?! är hos dig om fem, klick. typ haha söthjärta (L)

Cykla ner till rosens (bageriet) och köpte fraller och hon ciabatta eller va dt heter, till hennes mami som fyller år. grattis sussi :)
Kom hem och såg att de inte fanns nå skinkjävel så tog bilen till ica och köpte, inte fan kan man äta frullba utan skinka eller ;) duka fram och tände ljus och familly blev happy face.

Nu ska jag lägga mig och sova, jag mår så JÄVLA vidrigt illa efter mackan .. skulle inte ätit men dt såg så gott ut haha :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0