Stugmys?

Har typ precis fått i mig två toast, känner hur illamåendet kommer sakta men säkert. FAN! Mamma och fredrik hade googlat på att det kan hålla i sig i tre dagar, så det är ju FETTTT onice. Har körlektion kl fyra så måste iaf försöka ta mig in till det. Sen kanske min söta älskling hämtar mig, känns värdelöst om jag ska sitta på en buss när jag mår illa. Får se om han ställer upp hihi (:

I helgen kanske vi åker till hans stuga, hoppas! :) Ska ringa och kolla om dom är där nu .. åh vad mys. Sola på bryggan, hoppa i vattnet, åka ut med båten och fiska, bastu och massa kärlek. LOVE!!


SIST VI VAR DÄR ! dåligt väder men götttt sällskap.

Kommentarer
Postat av: Lisafisa

Fan vad mys :)

2010-07-06 @ 15:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0