vill göra nå kul

Såja, äntligen hemma! :)  blev en trevlig dag på stranden med släkten, eller ja två människor ur den hihi.
Gick kanon att köra med, va så kul när jag och louise åkte och ba satt och sjöng till rosa helikopter. älskar dig sötis.

Nu kommer snart linus och hämtar upp mig så drar vi till hans stuga, mys. ska försöka hitta nå att ha på mig, hans "fläkt" funkar inte i hans bil så blir ju ngt lätt bara, stannar och käkar i söderhamn. Hörs på later då, kommer att uppdatera från hans mobil så blir nog inga pics (:


okej, jag vet att jag är dryg med mitt hår. Men jag vill göra MASSA bruna slingor och sätta i nailhair, skulle inte de va kul ?hihi jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0