BRA OCH DÅLIG LISTA

- jag har inga pengar
- jag måste köpa dricka till midsommar, grejer till midsommar,  och en ny bikini. Hur fan ska det gå utan pengar?
- Min bikini som jag älskar är alldeles för stor, varje steg jag tar så åker den ner. Okej,  tuttarna är för stora och omkretsen är för stor. men hallå, börja göra biknis för dem som har stora tuttar!!!!
- solen går i moln, solen lyser. Aa men för i helvete, bestäm dig.
- Jag kommer inte på nå bra låtar, och jag måste lyssna på musik nu.
- Jag är helt själv, så jävla tråkigt. nej, jag har en katt som luktar bajs med men han räknas inte.


+ Linus glömde matlådan så han kunde komma hem och pussa på mig
+ johanna ringde nyss och det är troligtvis oth på G
+ Jag och Ida ska jobba tillsammans!!
+ det är fredag om två dagar, då ska jag ha så himla kul!
+ jag kanske får pengar för bikini av mami.



Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-23 @ 11:15:36
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Nu när jag kollat in din blogg så kommer det ett tips från mig!

Läs mitt senaste inlägg om hur man tjänar snabba pengar :)

Om du ni gillar det så kan du väl följa mig via bloglovin? )

Kram:)

2010-06-23 @ 11:38:39
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0