hehe

Kärlek är för mig det viktigaste som finns. Jag har aldrig upplevt det innan jag träffade Linus och jag är så himla tacksam för att jag fått ett bra och stabilt förhållande, inge bråk och inte göra slut var femtonde minut.
De som känner mig vet hur mycket lyckligare och framförallt hur mycket gladare jag har blivit med linus, han får mig att se på saker med ett annat perspektiv och att jag inte behöver irritera mig på allt.
Jag är glad nästan hela tiden, jag har också hormoner som alla andra som kan rubbas, men i överlag är jag glad och jag ÄLSKAR mitt liv just nu.

Jag har så mycket roligt att se fram emot så jag bara vill att tiden ska gå snabbare och snabbare, jag längtar till klockan blir tre för då kan jag träffa sofie och prata. Längtar till när hon blir sex för då ska vi till studion. Längtar till klockan 8 för då får vi våra ringar. Längtar till imorn då jag och Louise ska göra något roligt. Längtar till midsommar, längtar till ALLT! Varenda dag. Åh så jävla lycklig


Kommentarer
Postat av: ida bohlin

Så glad för din skull hjärtat! Du och linus är verkligen rätt för varandra men det har jag sagt förr. Ni är underbara tillsammans :D



Älskar dig <3

2010-06-21 @ 16:54:05
URL: http://xenofobiia.blogg.se/
Postat av: Bella

Ska bli så kul att umgås/festa tsm på midsommar, längtar jag med! :D

2010-06-21 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0