student

Alltså studentdagen var så jävla kul. Nå grymt.
Sofie kom och sminkade mig, vidare till boulongern sen, tog studentkort och sedan satt hela min fina klass och taggade till oss. fick betyg och bara skrek "hur bra är inte spe3a, ekonoooomer ekoooonmer" och alla dessa ramsor, alltså FAAAAAAAAAAAN vad kul det var :D:D:D världens roligaste. Sprang ut och möttes av hela fina släkten och linus älskade familj, ååh var så jävla nära på att gråta som jag gjort hela dagen innan haha.
hem och käka, öppna presnter och sen vare FLAK! alltås jag skulle kunna åka lastbil varenda helg nu jag, så jävla kul. Vi lånade ljud från någon krog eller nå och det var ju bara de som hördes typ, men nä kan inte skriva, jag börjar gråta haha :D så grymt kul!!!!

MEN, mina vänner. Nu är jag arbetslös! dock inte så länge till, kanske :) men.. imorn ska jag köpa systemkamera, och sen vill jag börja om från början med ny blogg och ALLT ! fan va kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0