whats up ?

Åh, är så dålig på att uppdatera på helgerna, sitter knappt vid datorn då.
I fredags kom Lisa och Simon över, vi satt och drack lite cider och öl, spelade spel. TP och A-Ö blev de, jag och linus vann på tp och jag och lisa på a-ö, snacka om att va en grym spelare. Haha skoja. De gick nog runt 2 och vi sov typ till ett dagen efter, wooow..

på lördagen brumma vi ut till valbo för att hämta våra ringar men så hade de slarvat bort dem / guldsmeden hade missat dem. Asså hur kan man göra så? Tänk om vi hade haft värsta festen på kvällen för att fira liksom, eller vad som helst. Så jävla värdelöst .. Aja, vi får dem NOG på måndag iaf.
Vi köpte massa cider och öl och förberedde oss på en till kväll,  jag och linus grilla och laga mysig mat och bara njöt av sällskapet och sedan kom busungar på besök. Va en härlig kväll och vi satt och snacka till fyra, beundrar dessa människor så grymt mycket. Att de kan vara sådan glädjespridare gör mig alldeles varm i hjärtat :)

Sov bra länge idag. Gjorde ingenting, jag klippte gräset bara . Sen sa linus att vi skulle ut och käka och gå på bio och han stod för allt, hihi extra snäll baby. Så vi åkte till chers, blev en fläskfile och mums vad god den var. A-team blev filmen och jag hade väl inga förhoppningar om den. trodde den skulle va askass. men den va grym, jävligt bra faktiskt!

Nu sitter jag och linus vid varsin dator, sociala liksom. Nä men det är chill :) ska träffa Sofie imorn angående jobb på Mary Kay runt tre, ska bli as kul. Ska först göra lite ansiktsmasker och sedan går vi till studion för att prata mer. Gud jag vill verkligen, tror att jag skulle passa grymt som de (jaa jag tror på mig själv :)
Är nog en stor utgift till att börja med, men sedan tror jag nog att det kommer att gå bra. Åhh, jag håller verkligen tummarna :)


Längtar nå grymt till midsommar med, ska bli så himla mysigt. Jag , Linus, Lisa och Simon ska ut till stugan där massa trevligt folk är, blir lite dricka och förhoppningsvis god mat , men det tror jag garanterat när pappa och nina står för maten (pappa, jag vill ha creme freich och det vet du!!! hahah skoja, internt ;) )

nej, nu blev det alldeles för långt. men det är så kul att skriva, hihi ..



bjuppar på en bild från brännbollen, malla, jag, jull och tilda.

Kommentarer
Postat av: Ailolina

keep it up very nice site

2011-04-21 @ 12:08:47
URL: http://ailolina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0