Another day..

Sitter och äter lunch nu igen, gud vad jag äter haha. Samma visa som igår ,) ne men gick upp och åt frukost imorse med älskling sen somna jag om tills nu och måste ha lite i magen innan jag åker :) Igår så fikade jag med Sara, så gick vi och kikade lite på stan, hitta mycket fint och fick med mig hem ett linne/klänning, en sån med en dragkedja imellan, kan nog bli nice i sommar =) sen drog vi och träna, det är så himla roligt och man känner sig så duktig efter. Men nu blir det vila tills på måndag, mina benhinnor är fucked up och vi ska parta på torsdag (då jag egentligen tränar) så det är väl lika bra :) Nu ska jag äta upp min goooda lunch sen fixa mig lite light, sen dra ner till körskolan och köra samt plugga. Vill ha körkort snart !! nu har de gått ett halvår sen jag fyllde och det är inte nice, meeen kan skylla på att jag inte för ett öre kör hemma utan bara på körskolan, och han har inte tid! Eller.. vem försöker jag lura haha? Jag klara iaf en prick igår ! glaad wick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0