CHERS

Är så in i helvete proppmätt så jag tror att jag spyr..

Idag skulle vi egentligen ut till sandviken till Limpans släkt, men stackars björnen var magsjuk så det blev inge av. Istället åkte vi och klippte oss, blev inte så bra men får ha toffs och löshår ett tag nu så växer dt nog ut snart =)
sen åkte vi hem och fixade oss, och drog vidare till chers ! mumsssigt, blev en fläskfile med sparris och räkor för mig och en black & white för limpis boy =)
Drog hem dirr och fan vad mätt jag är, ligger i sängen heeelt död medan linus drog fram godispåsen direkt. Haha fattar inte, OAVSETT hur mätt han än är kan han trycka i sig mängder med godis :S:D

Ajaa.. sitter och pratar med johäänniie på msn nu, skulle vela gå till ica med na men är så JÄVLA mätt! Alltså ni förstår inte haha :D

Vi hörs helt enkelt när jag återhämtat ma;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0