Förnyelse förnöjer.

Sitter fortfarande och inte gör någonting! Men det är faktiskt ganska mys, bara sitta med laptopen i knät och kika på tv, lyssna på bra musik och se min snygging sitta en meter ifrån mig och gör samma sak! haha ne men det är helt mys, tycker de är så löjligt att man inte kan göra olika saker. Vissa par sitter ju i knät bara den andra ska kolla sin facebook liksom ;)

Nä, jag tycker det är skönt att man kan umgås som "kompisar" med , jag tror inte det skulle funka annars. Hur trevligt är det när man är helt själv med ett par och så börjar dom kyssas och hålla på! Det är väl de värsta som finns det, haha ..

Vi ska snart ta bilen till gdg och köpa lite gött, en cola blir det för min del, kanske en goding till körv me. Det är så myyyys när man sitter helt övertrötta, har massa bra musik på och gör lite spontana grejer haha.



Tänkte på det där som jag skrev i förra inlägget. Att man alltid strävar efter att se bättre ut. Jag tror aldrig att någon kan säga , fan nu är jag så jävla nöjd med mig själv och allt vad det hör till. Jag tror inte på det, du vill alltid ha någonting bättre och något som ser mer fräscht ut. Alltså, missförstå mig inte nu. jag säger INTE att man inte kan vara nöjd med sig själv, för det vet jag att man kan. MEN det är alltid något man strävar efter, nya kläder, ny färg i håret, nya naglar, nytt leende, ja men ni fattar. Jag fattar inte varför det är så, det är så sjukt med idealet. Jag tänkte nyss när jag skrev det tidigare inlägget, att ja måste ge mig och acceptera mig själv. Men vet ni vad? det gör jag! Jag är jag, jag är mig själv och jag gör vad jag tycker om att göra. Jag accepterar mig själv. Men ändå tycker jag att fina grejer i vardagen kan betyda så mycket. Som nu, när jag har varit helt less en tid och är idag mycket gladare, varför kan jag inte unna mig flera nya klädesplagg och tandblekning om jag så vill ? Tänk nästa vecka, då jag haft en ganska slitsam vecka, att sätta sig ner och få nya fina naglar och sen ska vi ut och käka. Jag tycker att det är mysigt att göra något som man själv uppskattar. Nyss fick jag dryga 13 000 från försäkringskassan, och jag har bara 5000 kvar tror jag. För jag har unnat mig grejer jag vill ha, som jag inte kunnat haft möjlighet att göra/köpa förr.  Förnyelse förnöjer. Så är det.


Kanske ska beställa ett par linser när jag ändå håller på ? ;=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0