LUSH IS THE GREATEST

Tänkte visa er lite grejs som jag fått med mig hem under ett par dagar, naturligtvis från favoritbutiken LUSH!

Först ut är;


(bilden är klickbar)

Grease lightenin´, jag har nästan aldrig finnar men när jag väl får en så syns den som fan. För att förhindra finnar att uppstå så smörjer man in den här i ansiktet efter man har tagit bort makeup och innan man tar på sig nattkrämen. Perfect!!


(bilden är klickbar)

Skin drink, nu på vintern är jag jättetorr i ansiktet och även på sommaren med när jag har solat mycket. Den här återfuktar huden DIREKT och håller den fuktig i, ja, flera timmar. Den är helt underbar! Bästa krämen jag någonsin haft.


(bilden är klickbar)

Cup Cake, en härlig choklad ansikts mask (ser ut som bajs på bilden) , denna är mer som en kur . Du har den i tre dagar, tex på kvällen. Sen låter du huden vara någon dag och sen kör du tre dagar igen. Den är så sjukt bra, huden blir alldeles len :)

(bilden är klickbar)

I love Juices, är ett schampoo för dem som har flottigt hår, passar dem som vill bekämpa fett hår och rengöra hår som ofta utsätts för stylingprodukter. Nu på senaste tiden har jag tvättat mitt hår säkert minst en gång per dag. Därför tycker jag att de här schampot passar mig utmärkt ! ;D

(bilden är klickbar)
En vanlig kokostvål som jag fick på köpet ! Luktar gudomligt! Det är peeling i den så kroppen blir alldles mjuk :)



Har MASSA grejer från lush, jag använder nästan bara prylar från dom. Saker som innehåller alkohol påskyndar bara talgmängden och när du slutar med dom grejerna kommer huden att blossa upp, ge dig finnar och så vidare. Alla lushs grejer är hemmagjorda och innehåller bara naturliga ämnen, så som frukter, oljer och så vidare =)
Säg till om ni vill veta mer om lush, om deras produkter, priser och så vidare. Jag skriver mer än gärna om alla produkter jag har =)

Kommentarer
Postat av: Lushtjejerna

Vad roligt att du blir nöjd! Det var roligt att läsa om Lush i din blogg också! :)



Du kanske har något tips på vad vi kan skriva om? :)



Kram Ammi

2010-03-10 @ 18:04:08
URL: http://lushgavle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0