SJUKERBANJANOO

Tro på fasiken att jag har dragit nitlotten och blitt sjuk igen. Ligger med en dryg förkylning + halsont :( så typiskt såhär sista dagen på lovet , men får se till att pallra mig till skolan imorgon iaf . En mycket viktig vecka nu samt att jag inte kan vara borta så mycket mer, sadface.

Jag har sovit superdåligt inatt, så imorse när jag vakna till en liten stund såg jag att älskling var på väg upp.. Han skulle åka och köpa frallor och risi frutti åt mig för han  tyckte så synd om mig, är han inte söt? jag älskar dig!!
Vi har bara legat ute i vardagsrummet (?) här nere och sett massa how i met your mother på projektorn. Så himla mysigt, älskar den serien nu med haha ;) Ted är så jävla lik min pappa så det finns inte, haha ska visa sig sen papi.



Och angående inlägget jag skrev igår så menar jag att man kan visste tycka om sig själv och acceptera sig själv. Det gör jag idag. Men det är ändå saker man alltid strävar efter som nya kläder, mer pengar, gå ner något kilo osv , för att kunna fullända det man tror gör en lycklig. Så behöver inte alltid vara fallet. Men jag älskar att experimentera med mitt utseende, älskar att färga håret, köpa nya  kläder, ja som nu, tandblekning och så vidare. Medan vissa kanske tycker det är mer värt att lägga pengarna på en  ny dator för flera tusen, premunera på tidningar, köpa båt, stuga osv. Alla har vi grejer man strävar efter att ha. Alla har nog tänkt tanken "tänk om jag hade mera pengar" (ja, vad skulle DU köpt då?) eller "tänk om jag var sådär smal". Det är i dem banorna jag menar, jag behöver inte ha allt kraffs för att bli lycklig och nöjd med mig själv,det är jag redan. Men jag behöver dem sakerna för att jag tycker att det är roligt att hålla på. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0