Foood

Frukost;
En knäckemacka med brie, bollnäsfil med lite bär. C-vitamin till det.

Lunch;
Lite fiskgratäng, sallad, broccoli.

Middag;
Kycklingbitar och lite kycklinggryta (i grädde), broccoli och bea. Ett glas vatten

Motion;

30 minuter innan frukost, 30 minuter nu på kvällen

Tillägg;
Okej, de börjar kännas jävligt drygt att bara äta sallad, men annars går det bra. Är inte ett dugg sugen på godis, cheeseballs eller allt annat som var min mat förr haha. Flera personer säger att det syns redan, fastän det bara gått 4 dagar? Kul iallafall :D Ska nog väga mig imorn, tror jag. Får se :) Sen börjar jag äta mindre, alltså idag åt jag en tredjedel till middag än vad jag brukar, blir mätt direkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0