jääävligt lång inlägg !

Helgen har varit awesome, lätt bästa helgen på länge !

I fredags åkte jag, ida och angelica till uppsala. Hittade bara ett halsband (som linus bet sönder på kvällen???? wtf) , men trippen var väldigt trevlig iallafall :) Skynda hem, krubba god mat och fixade i ordning ute på altanen. Jimpa kom hit och vi satt ute och drack och snacka. Sen kom ida och neca och lite mer folk, bland annat min bror! As trevligt var det, satt ute till cirkus tre då alla kände att det var nog, efter max käk och bra mycket skratt. Lätt bästa kvällen på länge, så mysig stämning!

På lördagen vaknade vi rätt sent, fixade i ordning allting inför middagen med mina föräldrar. Alltså, mina och linus föräldrar skulle träffas " for real " för första gången. Till förrätt blev det lite snacks, grönsaker och dipp, annanas med kesella, jordgubbar osv. Varmrätt blev hasselbacks potatis och oxfile och efterrätt cheesecake. Allt var så grymt jävla gott! As bra gjort av oss älskling, och av dig lisa som var grym med köttet ! :D
Det var så jävla trevligt, skrattade så jävla mycket och blev så himla nöjd med att dom kom så himla bra överrens!! inte för att jag trott ngt annat men haha ! Vi spelade massa spel, drack, spela mer spel och bara snackade och skrattade oss igenom kvällen, så oerhört kul alltså!  De drog väl runt 2 och så satt jag och familjen saari / larsson ute på altanen igen, snackade och käkade :D mums !

Blev en sen morgon idag, men käka frukost ute och drog sedan till valbo, hittade lite snygga underkläder och en jack/tröja , jag älskar den men vet inte om jag kan ha kvar den, är för daaamn fattig.. :'( faan vet inte hur jag ska göra.
Nu har vi suttit ute på ALTANEN (haha) och spelat bingolotto, så jävla kuul. ingen vann något, men jag älskar när man sitter och är tillsammans hela familjen, kul att jag har fyra familjer nu. Hihi, min mami och däädy och linus mamma och pappa :D hihi kulis. jag känner mig som en i familjen , älskar dem!



Har haft sån ångest hela dagen över en kommentar eller vad man ska säga igår, blev lite ledsen .. ska försöka ta tag i mitt liv nu, har inte gått på morgonen på två dagar och jag känner mig som en slappis. Imorgon tar jag nya tag skiter i godiset och nästa vecka börjar jag banta. Så är det.. Jag orkar inte ha den här jävla ångesten längre, så fort jag äter något så blir det ett helvete i huvudet.. När fan ska det försvinna ?

Bjuppar på några fancy bilder sen fredags..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0