Love is wicked..

Provet i Marknadsföringen gick bra, inte toppen men bra. Var några frågor ja inte kunde, typiskt.. sen NK, målade på planschen vi ska redovisa nästa vecka och sedan svenska där jag gjorde vetenskaplig rapport, fan va mycket det är nu.
Aja, det är en vetenskaplig rapport, två redovisningar och en bokrecension munt. och skriftligt kvar. På en vecka, jisses.. Men det går bra, jag ska försöka att göra allt så bra jag kan : )

Linus hämtade upp mig efter skolan så åkte vi och köpte lite grejs, åkte och sola. Satan vad brun vi blev =D solariumet vid pappa är bra när någon solat innan så det är brännhett! sprang upp och kolla om dem va hemma men bara wille va det, träffade på gilfen med hahaha (internt)

Nu har jag lagt kött i marinad, det är jag som är husmor idag (som bosse så fint säger) jag ville ha grillat och då ska jag ha grillat med ;) älskar kött + sallad + sås, mums :D ska nog färga håret med, fick hem löshåret idag och det var mycket ljusare, 613 tog jag.. aja, bara att färga och i med silverschampoo ! : )


älskar dig lillebrooooor !


Kommentarer
Postat av: Albinsophia

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-04-12 @ 10:14:00
URL: http://albinsophia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0