Mat idag.

Frukost;
En knäckemacka med brie, skinka och smör på. Bollnäsfil och lite blåbär och hallon.

Lunch;
Sallad, gurka och dressing. Ett glas vatten.
När jag kom hem åt jag lite räkor, sallad, gurka och dressing.

Middag;
Fläskfile med beasås, sparris, räkor och sallad (isbergs + gurka) + ett glas vatten.

Motion;
30 minuter innan frukost. Endast, gahh ångest :)

Tillägg;
Okej, det går ju bra hittills. Men jag äter inte så mycket fett, måste ändra på det. Ska nog göra lite bacon till frukost imorgon på sidan om, eller så tar vi det på fredag när jag är hemma. Måste äta mer!
Sen börjar även suget komma efter något, blir hungrig så himla snabbt , efter 3-4 timmar. Igår käkade jag 10 nötter på kvällen, vet inte om det är för mycket??
Jag har köpt mörkchoklad ifall jag måste ta en bit ikväll, det får man äta men helst inte, jag tar en liten bit så får jag gå bort det i morgon!

Det är också skitjobbigt när linus fortfarande äter i de vanliga banorna, köper godis, äter bullar, vårat favvisbröd och liksom drygfrestar haha. Men jag är staaaark!
Tänkte väga mig på måndag så får vi se hur mycket jag gått ner på en vecka :) låter det bra ?




Kommentarer
Postat av: :)

tjejen du är ju fin som du är!

2010-05-06 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0