norge ?

Igår låg jag och Linus och pratade om hur härlig sommaren skulle bli, vi ville väl inte direkt jobba utan bara njuta av vår första sommar tillsammans, ta det som det kommer.
När vi kommer hem till hans mamma säger thomas att han troligen fått jobb, och ja, får man ett jobb erbjudande som en nära erbjuder är det klart att man tackar ja, så är det ju..
Aja, tänkte jag. Jag kan ha min underbara sommar anyways, ska ju ha roadtrips med ida och säkerligen åka runt i Sverige, troligen båtsemester i två veckor osv ..

Så ringde dem från Norge idag. Jag hade gett upp tanken om Norge.. jag fick jobbet! Skulle jobba varje dag i två veckor, vara på turné hela tiden. Ingen möjlighet att åka hem.. de betalade allt förutom mat. Skulle tjäna 25000 i månaden och jag tackade nej. japp. Nej.

Jag skulle aldrig kunna vara utan Linus i två månader, alltså nej aldrig.. Vet att jag ger upp en av mina drömmar, har alltid velat jobba där, inte bara för pengarna utan även för att få ett stort kontatnät någonannatsnas än här, få en grym erfarenhet och mycket bättre självförtroende av att ha klarat av det!  .. men man får ge och ta med kärlek, så är det. :)

Nu håller jag på att tänka igenom allt jag ska göra innan sommaren med en färg i håret, japp, ni läste rätt haha! det blev grått när jag färgade sist, alltså idag.. och nu lägger jag i lite slingor, får se hure blir !

ska gå och lägga mig, känner hur mina sura fucking hormonssvängningar kommer titt som tätt, dryga veckan just nu as you see


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0