rocksteady

Hejhopp!
morgonprommisen är gjort och nu har jag precis fixat klart mig, känner mig som ett ruttet äckel haha!
Har projekt idag, så är väl en viktig dag. har nå grönjävligt ont i magen bara, men får gå hem och jag känner att det blir för mycket. jävla magen. Alltså jag var ju hos doktorn igår för att jag bajsar varje dag, typ fem gånger. Så fick jag medicin mot förstoppning, VAFAN!??!? tänkte igår att äh, jag tar väl medicinen ändå. Jo tjena, jag bodde på toan igår ja. Haha.

aja, nu ska jag pallra mig till bussen. Vi hörs ikväll, då sammanfattar jag även allt som jag ätit. Hoppas att ni tyckte de var bra. Ni får kommentera mer !!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kanooooon !

glöm inte att kolla i boken om du får idetorka.

kramiz

2010-05-04 @ 09:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0