Så jävla less.

Okej, jag börjar irritera mig på saker nu. Here it comes;

1. Service personer som på ica, busschafförer, butiksgrejer. Jag fattar att man inte har en bra dag varje dag, MEN när man gång på gång möter sura personer, då lessnar man. Eller i vilket fall jag. Har man valt ett service yrke tycker jag att man ska vara rätt person för det, man ska inte ge kunderna ett nedlåtande svar och man ska vara trevlig och uppåt. Det finns tex en tjej på ica plus där jag bor, hon är så jävla sur. Dag och ut och dag in, alltså vafan är felet? lite fel jobb kanske, damen.

2. "Oäkta" vänner. Folk som snackar skit om andra i din närhet , som snackar lika mycket skit om dig till andra. Alltså jag blir så less. Ena dagen är man världens bästa, och jaa fan vad bäst jag är, men andra dagen är jag en jävla idiot som är så jävla falsk och hela vääärlden går under för att jag är så falsk. Jisses. Väx upp. Jag HATAR folk som snackar skit, jag vill inte ens ha med såna att göra. Och tanken av att denna/dessa snackar skit om mig till andra gör mig ännu mer spyfärdig. fyfan.

MEN! Det var väl det då. Vill bara säga tack till johanna som är så jävla underbar, jag älskar dig och jag längtar superduper mycket till fredag! jag vill också säga tack till alla som hjälper och stöttar mig nu när jag käkar de här, de går ju så mycket lättare då. Förutom linus då som köpte fyra bullar och satt och frestades, men de sket jag i ;) haha.
Kommer säkert bli skitjobbigt nu när det är massa kalas framför, både wille och mamma ska firas. Men jag vägrar äta nå, wooho. det ökar nog självdisiplinmen :)


tack honey för att du finns!

Kommentarer
Postat av: wilma lundberg

kan bara hålla med! så jävla less på oäkta vänner nu! :(

2010-05-04 @ 19:39:17
URL: http://kollaenwilma.blogg.se/
Postat av: Josse

Va duktig du är gumman! GO GIRL! :D

2010-05-04 @ 19:48:31
URL: http://josefineskold.blogg.se/
Postat av: Lisafisa

Haha Ica-äcklet :D Tror på dig Wickis, ge dig bara fan på't så klarar du det!

2010-05-04 @ 20:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0