HEEEJ !

Fan, upp vid 10 och slängde på mig långkallingar, överdragsbyxor, mössa, vantar, halsduk och vinterjacka, förbereder mig på att gå en riktigt jävla promenad men fan va de blåste,alltså det GICK inte !!! gick typ 10 minuter och jag trodde helt seriöst att SMilla skulle flyga iväg , blev jätterädd ! haha ..

Jaja, 10 min promenad och en pajalagröt senare sitter jag här iallafall! Ska kolla på Britney; for the record. trodde att desperate och gossip kommit ut , men ickäää!!

Ska träna lite senare och sen skjutsa lisa till vetrinären, hem och laga mat och till linus farmor. mysination..

Kommentarer
Postat av: Lokejenny

Lots of great info, keep up the good work!

2011-03-08 @ 08:10:49
URL: http://lokejenny.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0