Im crazy

Hallååå!
Igår då, jag och lisa fick nå krupp och åkte till Ica och köpte massa färger, hem direkt och slänga i blekningar. Runt 9 på kvällen var jag klar haha! Aja, behövdes tre färger så ja det tar ju ett tag.
Jag och Linus gick en prommis på kvällen igår, jag hade leggins på mig, vi börja gå upp till mig i södra och mina ben var is, men så fortsatte vi gå ändå upp mot björsjö och typ när vi kom till ica höll orka inte grina längre haha så bosse kom och hämtade oss! Fan va kallt de va!
Bytte om till mjukisar, landa i soffan och ut igen med lisa, haha :)

Nu har jag haft i inpackning i mitt hår, ska klippa det lite. fan färga ögonbrynen igår och det looks like shit, hatar mörka ögonbryn haha! lättare att måla..

Ska se på one tre hill och äta potatisbullar till lunch, gött mos! Får se vad som händer senare, men tippar på chillkväll. Imorgon är det jobb i Falun igen, kul!


jag vill ha soommaaaar med bruna ben!! snart så, om mindre än en månad åker vi !

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Lovis !

vart åker ni då ? :D

2010-11-18 @ 10:41:23
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0