Julen är (snart) här!

Åh, tänk att snart är det jul. Jag älskar stämningen och jag älskar allt det mysiga kring det.
Jag tycker om att gå till kyrkan, tända ljus, gå på någon gudstjänst och bara tänka på de saknade!
Jag tycker om att hela familjen är samlad, alla är lyckliga och ger massa energi!
Jag tycker om den goda maten som man äter på julafton.

Det enda jag iiiiinte tycker om är ALLT krimskrams man har, okej julgran är bra om man pyntar det i en färg, det räcker med typ 4 ljusstakar, inte 30, och allt sånt dära. Jag tål inte att se det stökigt och vill bara ha det stilrent ja hah :)

Nee, fan va jag tycker om julen. Jag vill ha snö och mysiga kvällar med ljus och varm oboy, att krama in mig i min älsklings famn och bara mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0