MÅNDAG MORGON

Tjenixeeen!
Här har man varit vaken sen sex, oja.. Kunde inte sova en endaste blund i natt, Linus låg över halva sängen och louise över andra halvan, där låg man i mitten ba happ..
Louise grina så mkt igår att hon inte fick sova hos oss, klart man inte kan säga nej! Söthjärta..
Så pallra mig upp tidigt imorse, käka gröt och gick med henne till skolan, sen hem till mamma för att vänta på några el killar som ska fixa värmepumpen, men dem är redan 20 min sen liksom , what to expect ? Killar killar..

Sen ska jag hem och sova och storstäda hela lägenheten, fan städar ju jämt! Klarar inte av att ha de stökigt jag elle, nene.. Inga saker på golvet får liggas, svårt när man har en valp men så fåre va haha.

Och guuuud va glad jag är atm, så lycklig över allt. Det går bra nu.. Jag och Linus har det huur bra som helst, så jäkla kär. är så glad att jag har han! och min familj, gaash. i love you! ni gör sådan stor del i mitt liv :) och mina fina vänner, så jävla bäst. tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0