MUA

YEPPP ! Jag anmälde mig igår till Siljansbackens make up skola, så inom några månader är jag make up artist, vilket gör det lättare för mig att få det dröm jobb jag vill ha och starta eget :)
Det är först tre dagar intensiv , 24-26 november, sedan skickar man in arbetsprov i fyra månader och sedan ett slutprov :)
Jag är så glad, jag, så det finns inte ! :D

Nu sitter jag iallafall och äter havregryns gröt (bara 130 kalorier eller hur kissie) haha. Ska strax sminka mig, klä på mig och ta en liten kort prommis till källö för att hämta louise, sen åka till vetrinären! Igen, stackars tjej..

Så får vi se vad som händer sedan, jag är sugen på att göra något roligt :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0