Telefon-Wickan!

fan har inte gjort något annat än att jiddra i telefonen idag :)
Ringt vetrinär, folksam, massage, tre, gavlegårdarna, falun city gross osv. Fan hah!

varför jag ringt vetrinär är för att smilla kliar sig så otroligt mycket. Precis på samma ställen som charlie kliade/kliar sig. De fick göra en biopsi på han men fick inte fast nå riktigt typ vad det är, och jag ringde bara och pratade idag med dem men de tycker att de är bättre att hon kommer in på onsdag så de kan dra större slutsatser på vad det är. Charlie och Smilla är från samma kennel btw.

Jaja, drog ner på stan och till miroi. Sen tog jag en fin promenad i boulogern, härligt var det :)
Imorgon ska jag bara träna (hemma) och ta det lugnt, ska bli skönt :>


Liten del av Vårat vardagsrum! ....

och våran hund hiih..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0